جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
در صورت عدم توانایی طراحی با چاپگرها چه باید کرد؟

در صورت عدم توانایی طراحی با چاپگرها چه باید کرد؟

راهنمای مقاله و فهرست مطالب

فهرست مطالب

آنچه در این مقاله مطالعه خواهید کرد:

1 – مقدمه

2 – طراحی و نمونه سازی با چاپگرهای سه بعدی

3 – کلام آخر

صنعت پرینترهای سه بعدی امروزه به رشد قابل توجهی برای تولید محصولات با ساختار پیچیده رسیده است. یک فایل دیجیتال نمونه سازی و طراحی شده، در نهایت به چاپ می رسد. این دستگاه ها توجه بسیاری از فناوری ها را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است. استفاده از پرینترها بسیار سریع و ارزان تر از روش های سنتی در تولید محصولات هستند. در این تجارت طیف گسترده ای از پرینترها با دایره ی شغلی وسیع تر وجود دارد، که محصولات با کیفیت روانه بازار می کند.

طراحی و نمونه سازی با چاپگرهای سه بعدی

راه اندازی کسب و کار با چاپگرها نیازمند سپری کردن مراحلی است تا شما را در این حرفه به سمت جلو سوق دهد. برای شروع خلاقیت های خود باید در دوره های آموزشی شرکت نمایید و کسب تجربه کنید. در این قسمت چند ایده برای راه اندازی کار با پرینترهای سه بعدی به شما معرفی می کنیم.

قدم اول: خرید چاپگر سه بعدی مناسب

در مرحله اول باید یک پرینتر مناسب در حیطه کاری خود تهیه کنید. پرینترهای سه بعدی می بایست با هدف کاری شما مطابقت داشته باشند. برای مثال چاپگرهای صنعتی امکان تولید قطعات پیچیده را فراهم می کند و سرعت چاپ را افزایش می دهد. اما چاپگرهای مقرون به صرفه تری وجود دارند، که برای آموزش و کارهای کوچک طراحی شده اند.

قدم دوم: استفاده از نرم افزارهای کمکی

برای ایجاد یک چاپ سه بعدی به نرم افزارهای کمکی برای نمونه سازی نیاز دارید. نرم افزار برش یکی از این برنامه های کمکی است. اپلیکیشن برش باید دارای محیطی کاربرپسند و از ویژگی های پیشرفته برخوردار باشد.

قدم سوم: هدف سازی و تولید محصول

این مرحله به عنوان آخرین فرآیند شناخته شده است. از طریق لایه بندی، محصول مورد نظر تولید می شود و جسم نهایی چاپ می شود.

کلام آخر

طراحی و مدل سازی در چاپگرهای سه بعدی نیازمند دانش نسبی برای شروع کار در این حرفه به شمار می آید. افرادی که از پرینترهای خانگی استفاده می کنند نیازی به آموزش ندارند؛ اما افرادی که در حوزه پرینترهای صنعتی فعالیت می کنند باید تجربه کسب کنند. امیدواریم با مطالعه این مقاله از سایت آکادمی پرینترهای سه بعدی ایپک اطلاعات خوبی کسب کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی محصولات

قطعه دارم

فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما برای اسکن قطعه با شما هماهنگ کنند.