جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
کاربرد پرینتر در حوزه آرایشگری

کاربرد پرینتر در حوزه آرایشگری

راهنمای مقاله و فهرست مطالب

فهرست مطالب

آنچه در این مطلب مطالعه خواهید کرد:

  • مقدمه
  • چاپ سه بعدی بر روی ناخن
  • مزایا و معایب چاپگر سه بعدی ناخن
  • نتیجه گیری

فناوری چاپ سه بعدی در بخش های مختلف اعم از آشپزی تا هنر آرایشگری به کار برده می شود. مردم به طور فعال با این فرآیند، روی ناخن های خود نقاشی می کنند. به لطف پرینترها افراد می توانند طرح ها و نمونه های خود را بر روی ناخن اجرا کنند.

چاپ سه بعدی بر روی ناخن

چاپگرها قابلیت طراحی سه بعدی را دارند و به راحتی موقعیت خود را تغییر داده، سپس تصاویر را بر روی سطح ناخن حک می کنند. این پرینترها مجهز به جوهر افشان، با ساختار خاص و فناوری UV هستند. برای انجام این کار، مدل انتخابی خود را به وسیله گوشی یا پایگاه داده آپلود کنید. حالا ناخن ها را با کرم UV چرب کرده و به آنها اجازه دهید تا خشک شوند.

 بعد از خشک شدن، به وسیله ی بست ناخن ها را ثابت نگه دارید. دست خود را داخل چاپگر گذاشته و تصویر مورد نظر را انتخاب نمایید. دستگاه اندازه طرح و مدل ناخن را مورد ارزیابی قرار می دهد و آن را رسوب می کند. پس از گذشت یک دقیقه، تصویر بر روی ناخن حک می شود. حالا با محلول تصویر را تنظیم کنید.

بسیاری از چاپگرهای سه بعدی، تنها بر روی یک ناخن تصاویر را اعمال میکنند؛ اما ماشین های دیگری وجود دارند که بر روی  پنج ناخن به طور همزمان مانیکور انجام می دهند.

مزایا و معایب چاپگر سه بعدی ناخن

همه ی ما می دانیم طراحی دستی بر روی ناخن زمان بر است. اما پرینترها باعث صرفه جویی در زمان، چاپ سریع و با کیفیت می شوند. هر طرح و مدلی که مشتری تقاضا کند، بدون هیچ محدودیتی بر روی ناخن می توان چاپ کرد.

داشتن دقت و تمرکز در روش های سنتی بسیار سخت بود اما امروزه این دستگاه ها با دقت بالا طرح های پیشنهادی را پیاده سازی می کنند.

از مهمترین مزایای چاپگرها، دادن خدمات به طور همزمان و در کوتاه ترین زمان به چندین مشتری است.

هر چیزی در کنار نکات مثبت از تعدادی نکات منفی برخوردار است.

قیمت چاپگر سه بعدی ناخن نسبتا گران است و برای مصارف شخصی باید به دنبال دستگاه ارزان باشید.

تصاویر چاپی منحصر به فرد نیست؛ زیرا آنها از پایگاه داده دانلود می شوند.

نتیجه گیری

پرینترهای سه بعدی ناخن، هم برای تجارت و هم برای اهداف شخصی کاربرد دارد. به لطف فناوری چاپگرها خدمات رسانی به مشتریان در حوزه آرایشگری، سریع تر انجام می شود. در این فرآیند هیچ گونه محدودیتی برای چاپ وجود ندارد و پیچیده ترین مدل ها بر روی سطح ناخن طراحی می شوند.

آیا از این مقاله لذت بردید؟ این مقاله از سایت آکادمی پرینترهای سه بعدی ایپک را با دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی محصولات

قطعه دارم

فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما برای اسکن قطعه با شما هماهنگ کنند.