جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
آیا پرینترهای سه بعدی امکان تولید انبوه دارد؟

آیا پرینترهای سه بعدی امکان تولید انبوه دارد؟

راهنمای مقاله و فهرست مطالب

فهرست مطالب

آنچه در این مقاله مطالعه خواهید کرد:

1 – مقدمه

2 – تولید انبوه با پرینترهای سه بعدی

3 – نتیجه گیری

با ظهور پرینترهای سه بعدی، انقلاب صنعتی بزرگی پدید آمد. دستگاه های چاپ پتانسیل بالایی برای تولید انواع محصولات سخت و پیچیده را دارند. تولید انبوه گامی در این مسیر خواهد بود. یکی از مزایای اصلی دستگاه های پرینت، توانایی تولید انواع طرح نمونه هاست. تولیدکنندگان بسیاری به  دنبال حرکت به سمت تولید انبوه هستند تا قطعات استاندارد را برای فروش آماده کنند. در بین شرکت های رقابتی زمانی که محصول وارد بازار می شود، عامل تعیین کننده برای موفقیت برند شرکت است. در این مقاله قصد داریم تولید انبوه به وسیله ی پرینترهای سه بعدی را به شما ارائه دهیم.

تولید انبوه با پرینترهای سه بعدی

تولید افزودنی پرینترها، با کاهش ساعت تولید نمونه ها و قطعات اولیه،  زمان رسیدن به بازار را به طور چشمگیری کم میکند و باعث موفقیت برند تولید شده می شود. تولید انبوه به معنای ایجاد اقلام ارزان و سفارشی است. دستگاه های چاپ این امکان را به تولیدکنندگان می دهد تا به راحتی قالب ها را اصلاح کنند و  در صورت بروز مشکل سریعا آن را رفع کنند.

پرینترها مناسب ترین گزینه برای تولید انبوه و کم حجم شناخته شده اند. در اینجا برخی از کاربردهای دستگاه چاپ در تولید افزودنی را به شما معرفی می کنیم.

1 – تولید کفش با چاپ سه بعدی

در سال 2017 برند بزرگ آدیداس، خط تولید کفش های پرینت سه بعدی را راه اندازی کرد. کتونی های آدیداس، دارای زیره های سخت و پیچیده بودند، که برای ساخت استاندارد به پرینترهای سه بعدی نیاز بود. به کمک فناوری نور دیجیتال کربن، در کمترین زمان قطعات باکیفیت ساخته شد.

2 – پرینت سه بعدی برس های ریمل

شاید برای شما هم غیر قابل باور باشد که برس ریمل ها چگونه به وسیله دستگاه های چاپ تولید می شوند. شرکت chanel با چاپ سه بعدی و انبوه ماهانه 1 میلیون برس، عملکرد خود را به سمت موفقیت پیش برده است. این برس ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند حجم زیادی مواد ریمل را در بر بگیرد.

3 – تولید افزودنی در صنعت دندانپزشکی دیجیتال

شرکت های بزرگی وجود دارند که با پرینت 3 بعدی و تولید انبوه سالانه 8 میلیون ارتودنسی روانه بازار می کنند. فناوری چاپ سه بعدی با علم دندانپزشکی ترکیب شده است و گام های بلندی را در این مسیر بر می دارد.

نتیجه گیری

امروزه دستگاه های چاپ سه بعدی با قابلیت پرینت انبوه محصولات بسیاری را تولید می کند. با ساخت قطعات به صورت انبوه از اتلاف وقت و هزینه های گزاف جلوگیری می شود و محصولات سریعا تر به دست مشتریان میرسد. در صورت رضایت از این مقاله از آکادمی پرینترهای سه بعدی ایپک آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی محصولات

قطعه دارم

فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما برای اسکن قطعه با شما هماهنگ کنند.